telefoonnummer klantenservice 088 10 30 800
ma. t/m vr : 08:00 - 20:00 uur zaterdag : 08:30 - 17:00 uur

Opstapplaatsen

Bij elke reis op onze website wordt meer informatie gegeven over de opstapplaatsen onder het tabje 'Informatie'. U ziet dan een optie om naar 'Opstapschema' te gaan. Hier vindt u de opstapplaatsen en vertrektijden per reis. Alle genoemde tijden zijn richttijden en kunnen wijzigen. Wanneer u een reis heeft geboekt krijgt u ongeveer een week voor vertrek de definitieve reisbescheiden. Hierin staat de definitieve opstaptijd. Meer informatie over de opstapplaatsen, zoals het adres en bijzonderheden, vindt u door op het icoontje te klikken welke achter de opstapplaats staat weergegeven. 

Effeweg.nl heeft een vijftal opstapschema's met meer dan 70 opstapplaatsen door heel Nederland. Met de servicelijn, die langs verschillende opstapplaatsen rijdt, wordt u naar het verzamelpunt in Nieuw-Dijk / Didam gebracht. Hier kunt u genieten van een gratis kopje koffie of thee bij reizen van 5 dagen en langer voordat u verder gaat met uw reis. Onze coördinator is voor vele Effeweg.nl reizigers al een bekend gezicht. Hij begeleidt niet alleen u, maar ook onze chauffeurs en draagt mede zorg aan het in goede banen leiden van uw vertrek.

Het is tevens mogelijk om Nieuw-Dijk te kiezen als opstapplaats. U voorkomt hiermee een vroege opstapptijd, daarbij kunt u hier tevens uw auto parkeren (dit kunt u aangeven in het boekingsproces). U betaalt € 10,- per auto bij een reisduur tot en met 4 dagen. Bij een reisduur van 5 dagen en langer betaalt u € 15,- per auto. Deze optie is ook mogelijk wanneer u Nieuwleusen als opstapplaats kiest. 

Voor enkele opstapplaatsen rekenen wij een toeslag van € 5,- p.p.. Voor deze routes moet Effeweg.nl extra touringcars inzetten. Indien dit het geval is, wordt dit duidelijk weergegeven bij het opstapschema.

Bij groepen vanaf 15 personen is het mogelijk een verzoek in te dienen voor een door u gewenste opstapplaats. Effeweg.nl kijkt dan of het mogelijk is, er is geen garantie. Als de door u geboekte opstapplaats om reistechnische redenen niet kan worden aangedaan, krijgt u de kosten op basis van openbaar vervoer (2e klasse) van ons vergoed. Voor alle duidelijkheid: dit zijn de kosten van de door u gekozen opstapplaats naar de door ons aangewezen opstapplaats. Wijzigingen in opstapplaatsen kunnen tot 2 weken vòòr de vertrekdag kosteloos worden doorgegeven. Binnen 2 weken vòòr vertrek alleen op aanvraag en met € 10,- wijzigingskosten. De locaties van de opstapplaatsen kunnen gedurende het jaar wijzigen door wijzigingen van lokale overheden, werkzaamheden etc.. De juiste opstapplaats vindt u in uw reispapieren die uit uiterlijk 1 week voor vertrek ontvangt. U dient 15 minuten voor de genoemde vertrektijd aanwezig te zijn op de opstapplaats. Indien u te laat op de opstapplaats aanwezig bent (om welke reden dan ook), kan het zijn dat u de bus mist. U dient dan contact op te nemen met het noodnummer. Onze medewerkers nemen dan met u de mogelijkheden door om op een later tijdstip op een andere opstapplaats of op het verzamelpunt op te stappen. Vervoer en eventuele kosten die hieruit voortvloeien zijn voor eigen rekening. Restitutie van de reissom wordt niet gegeven, indien u zelf, om welke reden dan ook, de bus heeft gemist.  

LET OP! Bij een aantal busreizen richting het Zuiden en Noorden van Europa is ons verzamelpunt niet in Nieuw-Dijk.
Telefoonnummer klantenservice 088 10 30 800
Openingstijden
Ma. t/m vr. uur
Zaterdag uur
Gedetailleerde gegevens
Postadres
Effe Weg B.V.
Den Hulst 134
7711 GT Nieuwleusen
E-mail info@effeweg.nl
Tel. +31 (0)88 10 30 800
KvK 05077081
BTW nr. NL814069538B01
IBAN NL71 RABO 0325 6913 12
10:32:01 | 0,23 | effeweg | NMT-WEB-119 TourWeb © NetMatch