telefoonnummer klantenservice 088 10 30 800
ma. t/m vr : 09:00 - 18:00 uur zaterdag : 10:00 - 16:00 uur
Naar 'mijn reis' omgeving
naar Homepagina
  1. Hoe gaat het met onze coördinatoren Co en José?

Hoe gaat het met onze coördinatoren Co en José?

Co en José zijn een bekend gezicht voor velen. Bij aanvang van uw reis heeft u ze vast eens gezien in Nieuw-Dijk, bij ons verzamelpunt: Restaurant Juffrouw Tok. Normaal is het rond deze tijd druk op ons verzamelpunt, maar vanwege het coronavirus is er nu (nog) geen bus te bekennen. We vroegen hoe het met hen gaat.

Hoe gaat het met jullie en hoe beleven jullie deze roerige periode?
José: met mij gaat het prima en gelukkig in mijn directe omgeving ook. Dit is een periode van onwerkelijkheid, de normale gang van zaken in het dorp hier kloppen niet, zoals terras,activiteiten etc.

Co: met mij gaat het gelukkig ook goed. Uiteraard beleef ik deze periode net zo als iedereen, het is een onwerkelijke situatie.

Wat doen jullie momenteel, nu reizen niet mogelijk is en ons verzamelpunt leeg is?
José: alle achterstallige klusjes uitvoeren. Deze zijn nu gelukkig klaar. Bankjes zijn geschilderd en het terras is opnieuw betegeld. Daarnaast houd ik mij druk bezig met m'n hobby; het uitproberen van recepten en koken.

Co: momenteel, nu rijden op de bus niet mogelijk is, rijd ik op de vrachtwagen.

Wat doen jullie normaal voor Effeweg.nl?
José & Co: zoals ze het noemen is het coördineren van de bussen, chauffeurs en passagiers bij het verzamelpunt in Nieuw-Dijk.

Wat missen jullie het meeste aan de werkzaamheden die jullie normaal voor ons verrichten?
José: wat ik heel erg mis, zijn natuurlijk de contacten met zowel de chauffeurs als alle passagiers. Denk hierbij ook aan de ontmoeting in de ochtend en het uitzwaaien bij het vertrek. Natuurlijk hoort het wel thuis wensen bij terugkomst na het afscheidsdiner hier ook bij.

Co: wat ik het meeste mis, is het contact met de reizigers én uiteraard het koffie drinken met het personeel van Restaurant Juffrouw Tok en niet te vergeten het personeel van kantoor.

Zouden jullie nog iets willen zeggen tegen onze reizigers?
José: ik hoop dat we u weer snel kunnen ontmoeten bij ons verzamelpunt in Nieuw-Dijk. Blijf kalm, blijf gezond, dan zorgt Effeweg.nl dat u straks ook weer zorgeloos op reis kunt gaan.

Co: uiteraard hoop ik van harte dat iedereen de afgelopen periode goed heeft doorstaan en hoop ik dat we heel veel reizigers weer mogen verwelkomen op ons gezellige opstapplaats.
CTA_AlleReizen.png

Hartelijke groet,
Co & José

Co.pngJose.png
Telefoonnummer klantenservice 088 10 30 800
Openingstijden
ma. t/m vr. uur
zaterdag uur
Gedetailleerde gegevens
Postadres
Effe Weg B.V.
Den Hulst 134
7711 GT Nieuwleusen
E-mail info@effeweg.nl
Tel. +31 (0)88 10 30 800
KvK 05077081
BTW nr. NL814069538B01
IBAN NL71 RABO 0325 6913 12
21:51:13 | 0,08 | effeweg | NMT-WEB-119 TourWeb © NetMatch